2014/12/20

Giveaway | Kähler design

 
 
Right before Christmas Santa, or more exactly, Kähler Design offers you a nice giveaway to make your days brighter and your life merrier. We all need that during the dark season, right? These three Urbania candle houses can now be won by one lucky winner: the pantheon, church and city house. The white glazed ceramic houses are designed by Mette Bache and Barbara Bendix Becker. They are perfect in size and so cosy!
 
If you want this whole little village of three candle houses to move into your home, all you have to do is to answer these questions:
 
 
1. What is your favourite city?
2. Where would you put the candle houses if you won?
 
Good luck! Lycka till!
 
 
The giveaway ends on Sunday 4th January 2015 11:59 p.m. EET. When the decision has been made the winner will be announced on the blog. The competition is open for everyone and yes, you can also answer in any Scandinavian language (except Icelandic ;). In case you do not want to publish your email address, send your contact info to wisuella@gmail.com after you have published your comment here.


The competition has ended. Congratulations Rikke! You are the lucky winner of the Urbania candle houses! Please email me your address and the candle houses will be sent to you shortly.


* The competition has been sponsored by Kähler.
 
 

5 comments:

  1. Min favorit-by må være Grenå, hvor jeg kommer fra. Jeg bor der ikke mere, men jeg ELSKER at være der. Specielt om foråret/sommeren. Jeg savner havet og stranden frygtelig meget, men nyder at gå en tur der, når jeg endelig er på besøg hos familien. Mine dejlige bedsteforældre er også begravet der, og jeg ville meget gerne besøge deres gravsted noget tiere.
    De fine huse måtte meget gerne stå på vores skænk, hvis jeg var så heldig:)

    Glædelig jul.

    Kh Rikke-riksen@orumnet.dk

    ReplyDelete
  2. Min favoritby er København. Den larmer, lugter og er beskidt. Men den er også tæt på hav og skov. Den er tilpas lille til at man nemt kan komme rundt og tilpas stor til at man kan fare vild på den gode måde - og så er der helt stille i juledagene...
    De fine huse ville gøre sig godt på vores teaktræskommode i vores alrum. Den sprøde hvide keramik på det varme træ vil være en fabelagtig kombination :)

    ReplyDelete
  3. Uh...det er svært at vælge en favoritby. Det må nok blive Århus, fordi det er her jeg bor lige nu. Ellers vil jeg også nævne skønne Berlin som jeg kun har besøgt én gang, men gerne ville tage til igen!
    Hvis jeg bliver den heldige vinder af de flotte, hvide huse, ville jeg nok placere dem i min vindueskarm eller ude på altanen hvor de kunne sprede lidt hygge på den anden side af vinduet :)

    ReplyDelete
  4. Mun lempikaupunki on varmaan Helsinki, en oo hirveesti matkustellu et oisin päässy eri kaupunkeihin tutustuun.. Ja laittaisin nuo ihanat talot varmaan olohuoneen sohvapöydälle. kaaka87@jippii.fi

    ReplyDelete
  5. My favorite city is Kathmandu in Nepal. It's strange, down to earth and incredibly spriritual. I would come back in a heartbeat.

    These ceramic houses I would put in a tiny corner of our house, would be great with some candles xx

    ReplyDelete